Klein bedrijf

Klein bedrijf? Eén systeem van SW-Retail

Beheer effectief je bedrijf met onze betrouwbare en bewezen krachtige kassasoftware die met je meegroeit
Meer dan 400 bedrijven gingen je voor.
Helpdesk die snel en vakkundig handelt.
Doeltreffend je bedrijf managen met actuele rapporten.
Bespaar kosten met complete boekhoudrapportages.

Betrouwbare en bewezen software

Wil je als klein bedrijf blijven groeien, dan is effectieve software onmisbaar in dat proces. Met de software van SW-Retail heb je altijd de grip en controle die je nodig hebt om aan alle voorwaarden voor groei te voldoen. Meer dan 400 bedrijven maken al jaren gebruik van onze software, dus je bent verzekerd van stabiele software waar je altijd op kunt vertrouwen!
Bedrijfssoftware-SW-Retail-op-tablet
helpdesk SW-Retail

Korte lijnen met deskundige helpdesk

Jij wilt op ieder moment snel kunnen schakelen, zeker als je om wat voor reden dan ook problemen ervaart met onze software. SW-Retail werkt met korte communicatielijnen én vakkundig personeel, zodat je altijd op de best mogelijke manier wordt geholpen. We hechten daarbij altijd veel waarde aan persoonlijk contact. Onze deskundige helpdesk is te bereiken via telefoon, chat of e-mail!

Effectief je bedrijfsstrategie uitvoeren

Welke klanten zijn belangrijk? Welke artikelen leveren de hoogste marge(s) op? Wat waren succesvolle verkoopacties? En bij welke leverancier kun je het beste inkopen? Met de software van SW-Retail heb je altijd en overal inzicht in deze gegevens. Je kunt daardoor heel gericht en doeltreffend keuzes maken in je bedrijfsstrategie om de omzet te verhogen!
Inzicht in je bedrijfsgegevens
Lijngrafiek met stijgende bruto waarde

Bespaar op boekhoudkosten

In de SW-Retail software zijn alle inkoop- en verkoopgegevens van de producten direct beschikbaar om je boekhouding te organiseren. Deze gegevens exporteer je eenvoudig naar CSV- en PDF-bestanden. Heb je een boekhouder die alles voor je regelt? De bestanden kun je – zonder dat je zelf wat hoeft te doen – laten e-mailen naar de boekhouder, zodat je er geen omkijken naar hebt!

Software die moeiteloos met je meegroeit

Heb je een winkel en wil je uitbreiden met een webshop, extra verkooppunt of magazijn? Iedere uitbreiding is snel gerealiseerd zonder ingewikkelde, extra installaties. Hoe? De software draait volledig in de cloud en is daardoor makkelijk schaalbaar. Dit bespaart kosten en geeft jou alle ruimte om te durven groeien als bedrijf!
Cijfers groeiend bedrijf
Kies het abonnement dat bij jou past!
Snel en eenvoudig kunnen afrekenen? Je doet het met ons Basis afrekensysteem! Automatiseren van inkoop tot verkoop heb je onder controle met het winkelsysteem in het abonnement Compleet. Zet net dat stapje extra door ons Uitgebreide systeem met alle denkbare mogelijkheden voor jouw winkel!
Winkel basis
per maand
€ 79
  • Kassa
  • Assortiment
  • Relatiebeheer
meest gekozen
Winkel compleet
per maand
€ 145
  • Kassa
  • Assortiment
  • Relatiebeheer
  • Voorraadbeheer
  • Importfunctie
  • Orderbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Order fulfilment
  • Actiemanagement
  • Inventarisatie
  • REST-API
  • Webshopkoppeling
Winkel uitgebreid
per maand
€ 199
  • Kassa
  • Assortiment
  • Relatiebeheer
  • Voorraadbeheer
  • Importfunctie
  • Orderbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Order fulfilment
  • Actiemanagement
  • Inventarisatie
  • REST-API
WETEN WAT ONZE OPLOSSINGEN SPECIFIEK VOOR JOU KUNNEN BETEKENEN?
Laat een bericht achter via onderstaand formulier, dan neemt Gerben zo snel mogelijk contact met je op.

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Bel mij terug

Laat hier jouw telefoonnummer en bericht achter. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.