Betrouwbare en bewezen software
Wil je als klein bedrijf blijven groeien, dan is effectieve software onmisbaar in dat proces. Met de software van SW-Retail heb je altijd de grip en controle die je nodig hebt om aan alle voorwaarden voor groei te voldoen. Meer dan 400 bedrijven maken al jaren gebruik van onze software, dus je bent verzekerd van stabiele software waar je altijd op kunt vertrouwen!
Korte lijnen met deskundige helpdesk
Jij wilt op ieder moment snel kunnen schakelen, zeker als je om wat voor reden dan ook problemen ervaart met onze software. SW-Retail werkt met korte communicatielijnen én vakkundig personeel, zodat je altijd op de best mogelijke manier wordt geholpen. We hechten daarbij altijd veel waarde aan persoonlijk contact. Onze deskundige helpdesk is te bereiken via telefoon, chat of e-mail!
Effectief je bedrijfsstrategie uitvoeren
Welke klanten zijn belangrijk? Welke artikelen leveren de hoogste marge(s) op? Wat waren succesvolle verkoopacties? En bij welke leverancier kun je het beste inkopen? Met de software van SW-Retail heb je altijd en overal inzicht in deze gegevens. Je kunt daardoor heel gericht en doeltreffend keuzes maken in je bedrijfsstrategie om de omzet te verhogen!
Bespaar op boekhoudkosten
In de SW-Retail software zijn alle inkoop- en verkoopgegevens van de producten direct beschikbaar om je boekhouding te organiseren. Deze gegevens exporteer je eenvoudig naar CSV- en PDF-bestanden. Heb je een boekhouder die alles voor je regelt? De bestanden kun je – zonder dat je zelf wat hoeft te doen – laten e-mailen naar de boekhouder, zodat je er geen omkijken naar hebt!
Software die moeiteloos met je meegroeit
Heb je een winkel en wil je uitbreiden met een webshop, extra verkooppunt of magazijn? Iedere uitbreiding is snel gerealiseerd zonder ingewikkelde, extra installaties. Hoe? De software draait volledig in de cloud en is daardoor makkelijk schaalbaar. Dit bespaart kosten en geeft jou alle ruimte om te durven groeien als bedrijf!
Kies het abonnement dat bij jou past!
Snel en eenvoudig kunnen afrekenen? Je doet het met ons Basis afrekensysteem! Automatiseren van inkoop tot verkoop heb je onder controle met het winkelsysteem in het abonnement Compleet. Zet net dat stapje extra door ons Uitgebreide systeem met alle denkbare mogelijkheden voor jouw winkel!
meest gekozen
Winkel compleet
per maand
€ 145
- Kassa
- Assortiment
- Relatiebeheer
- Voorraadbeheer
- Importfunctie
- Orderbeheer
- Inkoopbeheer
- Order fulfilment
- Actiemanagement
- Inventarisatie
- REST-API
- Webshopkoppeling
Winkel uitgebreid
per maand
€ 199
- Kassa
- Assortiment
- Relatiebeheer
- Voorraadbeheer
- Importfunctie
- Orderbeheer
- Inkoopbeheer
- Order fulfilment
- Actiemanagement
- Inventarisatie
- REST-API