Orderbeheer
Een gestructureerd orderproces levert een betere klantbeleving op. Met ons orderbeheer automatiseer en beheer je in iedere situatie het complete orderproces. De belangrijkste functies:
- Verkooporders verwerk je vanuit kassa, webshop, e-mail én WhatsApp
- Verzorgen van facturen, leverbonnen en pakbonnen
- Automatisch versturen van e-mails
- Automatische controle op betaling
Documenten volgens eigen ontwerp
Alle documenten in het orderproces zijn in je eigen huisstijl op te maken. Pakbonnen, leverbonnen of facturen: je kunt ze ook allemaal printen en e-mailen vanuit het orderbeheer. Verkooporders worden in het systeem direct gekoppeld aan de gegevens van de klant. De documenten worden zo altijd naar het juiste adres gestuurd.
Verkooporders met exacte levertijden
Lever jij producten zelf bij de klant af? Dan is het essentieel om bij de aankoop van het product met de klant een exacte leverdatum en tijdstip af te spreken. Dit regel je eenvoudig in met ons orderbeheer! Je komt zo niet voor een dichte deur te staan en klanten keren vaker terug door deze hoge servicegerichtheid.
Informeer je klant van aankoop tot levering
Klanten krijgen een positief gevoel bij jouw bedrijf als je ze van aankoop tot levering actief informeert. Alle communicatie met de klant automatiseer je met onze software. Het resultaat: zonder veel te hoeven doen nog meer terugkerende klanten!
ICP facturatie
Lever je producten naar het buitenland? Dan wil je kunnen factureren met 0% btw. Onze software is voorzien van deze functionaliteit! De software verwerkt alle verkopen volledig, zodat voor de boekhouding alle cijfers en gegevens direct beschikbaar zijn.
Versturen van pakketten
Het versturen van pakketten naar je klanten gaat sneller wanneer je dit met onze software doet. Bij de aanmelding van een pakket worden de adresgegevens automatisch voor je ingevuld. Overtypen van gegevens is dus niet nodig, waardoor de kans op fouten is uitgesloten!
Kies het abonnement dat bij jou past!
De basis voor iedere groothandel vind je uiteraard in ons abonnement Basis. Wil je een volledig systeem van inkoop tot facturatie? Ga dan voor het abonnement Compleet. Ook profiteren van de fijne extra’s, kies dan het abonnement Uitgebreid!
meest gekozen
Winkel compleet
per maand
€ 145
- Kassa
- Assortiment
- Relatiebeheer
- Voorraadbeheer
- Importfunctie
- Orderbeheer
- Inkoopbeheer
- Order fulfilment
- Actiemanagement
- Inventarisatie
- REST-API
- Webshopkoppeling
Winkel uitgebreid
per maand
€ 199
- Kassa
- Assortiment
- Relatiebeheer
- Voorraadbeheer
- Importfunctie
- Orderbeheer
- Inkoopbeheer
- Order fulfilment
- Actiemanagement
- Inventarisatie
- REST-API